27 Şubat 2017 Pazartesi

Sezen Aksu Dilimin Ucunda Kelimeler Şarkı Sözleri

Dilimin Ucunda Kelimeler

Söz: Sezen Aksu
Müzik: Zeren
Karşımdasın ilk kez yıllardan sonra
Gözlerinden gözlerim kaçıyorsa
Hoş gör bu halimi sakın darılma
Yanımdasın ilk kez yıllardan sonra
Ellerinde ellerim titriyorsa
Dilim anlamsız sözler söylüyorsa
Nedenini o an sakın sakın sorma
Dilimin ucunda kelimeler
Bir türlü söyleyemiyorum
Dilimin ucunda kelimeler
Nerden başlasam bilmiyorum
Dilimin ucunda kelimeler
Bir türlü söyleyemiyorum
Dilimin ucunda kelimeler
Nerden başlasam bilmiyorum
Hatırlar mısın o eski günleri
Anlatırdın bana hep dertlerini
Bir dosttum yalnızca senin için değil mi?
Oysa içimde sevgili özlemi
Yıllarca duygularımı gizledim
İçimde fırtına vardı ben sakladım
Oysa hep seni sevdim seni yaşadım
Dilimin ucunda kelimeler
Bir türlü söyleyemiyorum
Dilimin ucunda kelimeler
Nerden başlasam bilmiyorum
Dilimin ucunda kelimeler
Bir türlü söyleyemiyorum
Dilimin ucunda kelimeler
Nerden başlasam bilmiyorum
Dilimin ucunda kelimeler
Bir türlü söyleyemiyorum
Dilimin ucunda kelimeler
Nerden başlasam bilmiyorum
Dilimin ucunda kelimeler
Bir türlü söyleyemiyorum
Dilimin ucunda kelimeler
Nerden başlasam bilmiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bittube.tv adresimiz

https://bittube.tv/profile/oyunjuuu adresinden bizi izleyebilirsiniz   https://bittube.app/?ref?1KK4AMYOV