26 Şubat 2017 Pazar

Sezen Aksu Davet Şarkı Sözleri

Davet

Söz: Sezen Aksu, Yelda Karataş
Müzik: Atilla Özdemiroğlu
Gel en sevap günah, gel canımın canı
Sevdaya adanmış esmer yasak hırsızı
Ah ateşten gömlek, ah oynaşın kurdu
Aşkla ağulanmış güzellikler yurdu
Tutuşan tenime zülüflerini sür
Asi, hırçın, hür
Arka bahçelerde dişlediğim mür
Gel çıplak ve pür
Gel en sevap günah, gel canımın canı
Sevdaya adanmış esmer yasak hırsızı
Ah ateşten gömlek, ah oynaşın kurdu
Aşkla ağulanmış güzellikler yurdu
Tutuşan tenime zülüflerini sür
Asi, hırçın, hür
Arka bahçelerde dişlediğim mür
Gel çıplak ve pür
Çıplağına sar beni, toprağına kar beni
Kaynağından dökül gürül gürül
Çoğalt ki kendini
Dağları seller alsın, selleri yangın sarsın
Bozulsun bahçe bağ
Dalda üzüm sarhoş ben tarumar
Çıplağına sar beni, toprağına kar beni
Kaynağından dökül gürül gürül
Çoğalt ki kendini
Dağları seller alsın, selleri yangın sarsın
Bozulsun bahçe bağ
Dalda üzüm sarhoş ben tarumar
Çıplağına sar beni, toprağına kar beni
Kaynağından dökül gürül gürül
Çoğalt ki kendini
Dağları seller alsın, selleri yangın sarsın
Bozulsun bahçe bağ
Dalda üzüm sarhoş ben tarumar


Sezen Aksu Davet Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bittube.tv adresimiz

https://bittube.tv/profile/oyunjuuu adresinden bizi izleyebilirsiniz   https://bittube.app/?ref?1KK4AMYOV